Agra, stad van de Taj Mahal

20 november 2018 - Agra, India

Als je in India bent kun je natuurlijk niet om de Taj Mahal heen, 1 van de 7 wereldwonderen. Daarom aan het einde van deze vakantie zijn we vandaag en morgen in Agra.  Nadat we vanmorgen eerst Fatehpur Sikri bezochten, een oude stad van een vroeger keizerrijk, kwamen we pas vanmiddag in Agra aan. Op het dakterras van het hotel heb je een goed zicht op de Taj Mahal, het ligt ca 1 km van het hotel vandaan.

Morgen gaan we de Taj Mahal dan echt bezoeken met een gids.  We zijn benieuwd.

Morgen tussen 17 en 18 uur vertrekken we dan naar Delhi, ca 4 uur rijden. Onderweg hebben we dan nog tijd om een hapje te eten. Sumit, onze chauffeur heeft tot dusver altijd prima locaties gevonden voor lunch of diner dus dat komt vast goed.

Onze vlucht vertrekt dan om 03.20 en komt op Schiphol aan om 7.50 Nederlandse tijd. Vlucht van ca 9 uur nu. We hebben een upgrade van onze stoelen geregeld met extra beenruimte. Hopelijk kunnen we dan wat slapen onderweg

We hopen jullie allemaal snel weer te zien.

1. Daphne:
    20 november 2018
    Geniet nog even lekker van de laatste dag(en) hier is het erg koud. Goede terugreis en vlucht! Tot snel! Liefs Daphne
  2. Theo:
    20 november 2018
    Ha vakantiegenieters,bedankt voor jullie laatste blog! Via jullie blog heb ik het gevoel dat ik met jullie heb mogen meereizen:) Dus het mooiste qua bezienswaardigheid voor het laatst bewaard.Ik hoop dat jullie het mooi vinden. Zal best indrukwekkend zijn.Dus morgen namiddag/avond begint voor jullie al de terugreis naar koud Nederland. Zie mijn vorige reactie met tips i.v.m.de kou. Geniet nog even van de vakantie en ik wens jullie alvast een veilige vlotte reis terug naar Schiphol en Grun! Ik stuur nog wel een keer een eppie! Eet smakelijk zo en alvast een goede nachtrust! Groetjes uit het wilde westen!
  3. Jolanda:
    Ha lieve vakantiegangers
    En weer bedankt voor dit verslag en zoals Theo het ook al zei,Ook wij hebben op deze manier mee gereisd en Anne ook jij hebt schrijftalent hoor !!!! Dank hiervoor
    Fijne laatste dag en een goede vlucht
    Vandaag erg koud veel mensen met mutsen op sjaals voor hun mond en dikke jassen even wennen hoor
    Lieve groetjes uit Harderwijk
  4. MMED:
    20 november 2018
    Geniet nog even van het laatste dagje vakantie en tot donderdag!
  5. George Weijer:
    21 november 2018
    Perfecte timing hoor: de befaamde Taj Mahal als afsluiting van een prachtige rondreis! Bedankt voor het delen van jullie belevenissen en een goede thuisvlucht gewenst naar het kille Holland. Groetjes P&G