Delhi, een belevenis waar je oordoppen bij nodig hebt.

3 november 2018 - Delhi, India

Na een goede vlucht gisteren kwamen we tegen 0300 lokale tijd in ons hotel. Zelfs snachts is het er druk op de weg. Het was ongeveer 30 minuten rijden in een luxe auto vanaf het vliegveld. Tegen vieren naar bed en om 9 uur wakker. Na het ontbijt liepen we eerst naar de lokale markt. Armoe en chaos kun je het wel noemen hier. Om de paar meter werden we aangesproken voor horloges, zonnebrillen etc.  We hadden het snel bekeken hier en namen de metro naar Connaugh Place, 4 haltes verder. Dit is een plein met verschillende ringen van duur naar goedkoop. Ook hier veel aanspraak van vriendelijke mensen die ons allemaal free maps aanboden bij het tourist center. We aten voor de veiligheid pizza bij Domino's. Daarna met de tuktuk naar de Sikhs tempel. Dat was echt een mooie bezienswaardigheid. We werden vriendelijk rondgeleid door een prima Engels sprekende Sikh. Na nog een wandeling door een park namen we de metro terug. Om 1700 uur terug in hotel. Straks lekker eten ( hopen we ) in het hotel. Morgenochtend om 8 uur haalt onze chauffeur ons op voor vertrek naar Neemrana. Daar verwachten we iets meer rust. Tot de volgende Blog.

1. Theo:
    3 november 2018
    Ha beste vakantiegangers! Bedankt voor jullie eerste blog vanuit New Delhi! Geweldig om jullie avonturen zo te kunnen volgen! Ook daar hoge gebouwen zo te zien op de bijgevoegde foto! Goede vlucht gehad dus en zoals al verwacht midden in de nacht aankomst in jullie eerste hotel! Jullie hebben dus al op de echte eerste vakantiedag al het 1 en ander gezien! En de eerste Pizza ook al op dus:) Ook daar dus een Domino,s! En dus op dit moment van schrijven jullie eerste diner in jullie hotel! Ik wens jullie een goede/langere nachtrust toe en morgen (zondag) een veilige rit met chauffeur naar Neemrana! Groetjes aan Anna en tot de volgende blog! Groetjes uit Den Haag! Mooi rustig herstweer in Nederland en 14/15 graden! Theo!
  2. Marcel:
    3 november 2018
    Leuk verhaal, volgens Aaron saai maar wel een leuke vakantie.

Ramona en ik vinden het verhaal wel leuk om te lezen. Veel plezier nog!
  3. MMED:
    3 november 2018
    Hoi pap en mam, fijn te lezen dat jullie een goede eerste dag hebben gehad. Ook daar, net als Thailand, dus veel verkopers. Hopelijk niet tot (bijna) in je auto aan toe. Ook nu ben jij weer de oudste van het stel pap ;-)
    Die moeten ze altijd hebben.
    Grappig dat er ook een domino pizza daar is. Dat had ik niet verwacht.

Elise en Dorian werden erg enthousiast toen ze jullie foto zagen. Elise zwaaide al naar jullie en zei: “ ze zwaaien niet terug”. Haha. Ik heb haar uitgelegd dat dat niet kan op een foto. Hopelijk hebben jullie heerlijk gegeten!

Liefs, MMED
  4. Anne:
    3 november 2018
    Leuk hoor van Elise en Dorian. Inmiddels heerlijk gegeten in ons hotel. Typisch Indiaas. Veel smaak maar niet te pittig. Tot horens.