Deogarh Mahal

16 november 2018 - Devgarh, India

Om 12.30 al in Deogarh aangekomen. Als je je met de auto door de marktstraatjes wurmt verwacht je niet veel, maar plots na klein zijstraatje doemt er een prachtig hotel op. Deze keer weer bijzondere ontvangst, tromgeroffel en bloemetjes over ons hoofd uitgestrooid. Hadden we nog niet eerder gehad. Bij de receptie hoorden we dat we de Royal Suite hadden, dat klonk goed en dat was het ook. Zal niet teveel vertellen nog maar deze kamer was echt SPECIAAL. De foto's zullen het later laten zien.  Wel kan ik verklappen dat we een eigen afgeschermd dakterras hadden met zitje en badkuip. (Via het trapje op de foto).Hoe decadent, 50 meter buiten het hotel is de armoe. Maar goed, ondanks dat nemen we het er maar van.

Morgen lange reis naar de hoofdstad van Rajasthan, Jaipur.

Tot de volgende blog.

1. Theo:
    16 november 2018
    Ha beroemdheden:) Bedankt voor de blog! Wat een leuk ontvangt zeg! Hopelijk geen extra rekening,ha ha! Een goede nacht alvast in de Royal Suite en een veilige reis morgen! Oranjegroet van Theo! (Vanavond tegen Frankrijk)
  2. Jolanda:
    16 november 2018
    Ha broertje jullie voelen je zeker wel de Koning en de Koningin zeg mooi verhaal
    Wat zal jullie eigen bank straks gewoon! !! aanvoelen Hi Hi
    Denk dat Mariska maar bloemetjes moet strooien 😁 een hele mooie romantische avond dan maar
    Hoe gaat het met Ans?
    Lieve groet vanuit Harderwijk .
  3. George Weijer:
    16 november 2018
    *Met de jetset op reis door India* zou heel goed kunnen passen bij dit verhaal. Jullie twee worden daar werkelijk met alle egards behandeld en vertroeteld. Geniet er maar veel van, want eenmaal terug in ... Fijne dagen nog. Groetjez Geo
  4. Anne:
    16 november 2018
    Met Ans gaat het sinds vandaag weer wat beter gelukkig. Vandaag ook weer goed gegeten en binnen gebleven. Hopelijk blijft het zo.
  5. MMED:
    16 november 2018
    Fijn dat het met mama weer wat beter gaat. Geniet van alle luxe. Jullie hebben er hard genoeg voor gewerkt.