Kumbalgarh Safari Camp

13 november 2018 - Kumbhalgarh, India

Het is op meerdere vlakken een groot verschil met gisteren. Toen nog in het centrum van een drukke stad, nu in een hele rustige omgeving. Gisteren in de warme woestijn , nu in een koeler heuvelachtig landschap. Gisteren in hotel, nu in een soort bungalow. We komen even tot rust zo, misschien wel even nodig ook Jolanda om alle indrukken te verwerken. Leuk om jullie reacties allemaal te lezen.  Vanuit onze veranda hebben we een mooi uitzicht op het landschap om ons heen. Bijzondere is dat hier verder alleen maar Indiërs zitten op dit park. Tijdens het happy hour zojuist al met wat aardige mensen gesproken. 1 echtpaar was zelfs in Nederland geweest in het dorp van de  wooden shoes. Toen ik Volendam noemde was het gelijk Yeah, indeed. Morgen maar max. 3 uurtjes rijden naar Udaipur. Klein stukje voor onze begrippen.

Onze bungalow hier doet trouwens niet onder voor een hotel accommodatie. Ruime kamer, mooie douche en airco. Altijd flessen water op de kamers, moeten we wel  op blijven letten. Ook tandenpoetsen altijd gebruik maken van deze flessen. Zojuist gedineerd. Weer eens ijs toe met chocolade saus. Lekker hoor.

Tot de volgende blog maar weer.

1. Daphne:
    13 november 2018
    Ziet er heel mooi uit daar. Heerlijk genieten van de rust zolang je kan. Finn mist wel de foto van opa, we zien alleen oma steeds op de foto;)
  2. Theo:
    13 november 2018
    Ha,ff een snelle reactie met de foon! Bedankt voor de wederom leuke blog! Even wat meer rust dus! Ook wel eens lekker! Dat van het water is zeer verstandig! En lekker weer ijs gegeten dus! Alvast truste en prettige dag morgen! Niet zomaar een dag! De verjaardag van Ramona! Groetjes uit Den Haag!
  3. Theo:
    13 november 2018
    Daphne heeft gelijk! Stuur eens een actiefoto van jou an:) (of saampies)
  4. Marcel:
    13 november 2018
    Gave omgeving, ben erg benieuwd naar alle foto's ... misschien ook maar eens die kant op ;-)
  5. MMED:
    13 november 2018
    Ziet er weer mooi uit! Fijne tijd en genietse!