Udaipur, stad aan het Pichola meer

15 november 2018 - Udaipur, India

We zitten nu in het zuidwesten van Rajasthan in het mooie  Udaipur. Het uitzicht vanuit de kamer op het meer is echt fantastisch. Derde verdieping op de hoek met een uitbouw waar je heerlijk kunt zitten. Het meer zelf is bekend geworden omdat de film Octopussy van James Bond hier gedeeltelijk is opgenomen.  Het drukke verkeer in de straatjes begint te wennen nu, wat moeilijker went is de stank van rottend afval wat overal rondzwerft. Gescheiden afvalinzameling kennen ze hier niet. Vanmorgen zijn we eerst het grote City Palace inclusief Museum gaan bezoeken om hiervandaan naar de bootjes te lopen. Zwemvesten aan(niet echt nodig leek ons) en tuffen maar.  Halverwege de tocht van een uur werd er afgemeerd op een eiland met hotel. Hier kon je wat drinken. Was mooie tuin bij. Daarna vaarde de boot weer terug. Al met al leuk rondje. Vanmiddag gaan we nog Haveli bezoeken en beetje relaxen in het zonnetje.Morgen tochtje van 150 km maar volgende plaats.

Tot de volgende blog.

1. Marcel:
    15 november 2018
    Daar zijn de selfies! Daphne en Finn ook weer rustig.
  2. MMED:
    15 november 2018
    Al lekker bruin zijn jullie zo te zien! De tijd gaat snel! Over een week zijn jullie alweer terug....moeten jullie vast nog niet aan denken? Nog geen ziekte gehad door onveilig voedsel? Geniet nog maar van het mooie weer. Ze willen het hier binnenkort winters weer hebben.....brrr
  3. Anne:
    15 november 2018
    Aan terugreis denken we zeker niet. Helaas heeft mama al paar dagen last van buikkramp etc. Gisteren zelfs maar imodium tablet ingenomen tijdens de reis. Dat is wel jammer. Durven niet buiten hotel te eten maar dat is zeker geen straf met de mooie accommodaties.
  4. Theo:
    15 november 2018
    Bedankt voor de blog en (actie) foto,s:) Mooi genomen die foto van Anne Ans! De enige buitenlanders zo te zien in de boot! Jammer van de buikkramp van Ans! Beterschap ans! Ik weet er helaas alles van hoe dat voelt. Niet aan de terugreis denken hoor! Geniet er nog maar volop van! En wij genieten van jullie avonturen! Prettige dag/avond verder en de groeten vanuit het Wilde Westen!
  5. Daphne:
    15 november 2018
    jullie worden al lekker bruin :) Ziet er wederom mooi uit. Jammer dat mam zich niet zo lekker voelt, hopelijk snel weer over! Geniet nog maar lekker van het mooie weer. Ik stond vanmorgen alweer ramen te krabben :( Zal de foto's vanavond even aan Finn laten zien als hij weer terug is van de creche :) hij had gister ook het filmpje al gezien wat jullie aan ramona hadden gestuurd, hij werd meteen helemaal blij om julllie te zien en horen :) Liefs Daphne