Neemrana Fort Palace Hotel

4 november 2018 - Neemrana, India

Zo, de eerste reisdag zit er ook weer op. Om 11 uur waren we al in Neemrana. Volgens de aardige chauffeur is het altijd een stuk rustiger op zondag.  Hoewel we pas om 14 00 uur de kamer in konden hebben we ons geen moment verveeld. Wat een lokatie. Prachtig. Heel oud fort uit 15e eeuw. Prachtig tegen de bergen aangelegd.  Van 13-14 van een heerlijk lunch buffet genoten. Alleen warme(en pittig) Indiase gerechten. Zelfgemaakt aardbeien ijs toe. Mijn dag is weer helemaal goed. Na de lunch naar de kamer gebracht. De koffers werden voor ons getild, Arme jongen. Tegen de steile paden op. Een mooie kamer wederom, typisch in de stijl van het hotel. Gedurende de middag rustig van diverse uitzicht punten genoten. Aan het eind van de middag kwamen we midden in een lokale bruiloft te zitten bij toeval. Een orkest vooraf en de echte prins op het witte paard erachter. Veel zang en dans eromheen. Nu het donker is is alles verlicht. Prachtige entourage. Straks diner, ook buffet. Daar vooraf nog dansvoorstelling. Kortom , we vermaken ons prima. Tot de volgende blog.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. MMED:
    4 november 2018
    Leuk hoor en lekker weer zo te zien.
  2. Theo:
    4 november 2018
    Ha beste Vakantiegangers! Zo te lezen hebben jullie een prachtige dag gehad in Neemrana en zo te lezen een heel mooi oud fort als logeerlocatie voor 1 nacht. Er was tijdens de lunch vast geen bananasplit an,haha! Anders had jij die vast opgegeten:) Ik heb ooit op Kreta zo lokale bruiloft meegemaakt. Door het mooie weer alles buiten en ook toen (1996) een prachtig schouwspel! Als jullie dit lezen zijn jullie in Nawalgarh! Ben benieuwd naar jullie avonturen aldaar! Prettige dag(en) en veel plezier met alles! Groetjes uit (ADO) Den Haag! Theo